Comunicat Gremi de Pastisseria de Barcelona

logo gremi

Davant dels fets succeïts els darrers dies en relació amb la situació política que viu Catalunya, el Gremi de Pastisseria de Barcelona vol manifestar el seu compromís, com ho ha fet en els 116 anys des de la seva fundació, en la defensa del país i de les seves institucions, de la democràcia, de la llibertat d’expressió i del dret a decidir.

El Gremi condemna qualsevol acció que pugui impedir l’exercici ple d’aquests drets i expressa tot el seu suport a totes les persones, entitats i institucions que treballen per garantir-los. Així mateix, fem una crida a tots els actors involucrats a dialogar i no defallir en els intents en buscar una solució que doni resposta a les demandes dels ciutadans de Catalunya.

Des del màxim respecte a la pluralitat de tots els agremiats, el Gremi de Pastisseria de Barcelona recolzarà la voluntat de la majoria del poble de Catalunya, expressada sempre d’una manera cívica i pacífica.

Barcelona, 26 de setembre de 2017

setembre 26th, 2017 per