Experiències de negoci i d’empresa

Negoci V

Dilluns,  5 d’octubre

10.00 h
Etiquetatge, al·lèrgens i informació al consumidor.
Resum: Nova normativa: el Reglament 1169/2011 i el Reial Decret 126/2015. Com afecten als negocis de pastisseria l’etiquetatge dels productes envasats, els al·lèrgens i quina és la informació alimentària dels productes.
Ponent: Lluís Riera, de Saia Formació.

11.30 h
La pastisseria a les xarxes socials? Un terreny de joc incòmode i sense àrbitre?
Resum: Les xarxes socials s’han convertit en un mitjà i un canal molt potent per construir una  relació amb  els nostres clients. Durant la conferència es donaran claus per generar una comunicació el més sòlida i sostenible amb la nostra clientela.
Ponent: Oriol Guitart, director de màrqueting de Vertbaudet.

17.00 h
Comunicar-me amb el meu mercat per vendre millor.
Resum: Sabem qui som però, sabem com vendre’ns? Si sabem com vendre’ns, ara cal explicar-ho, és a dir, comunicar-ho. Que és la comunicació? Entendre el que és comunicació és el punt de partida d’una comunicació eficaç. En aquesta xerrada repassarem el procés de comunicació i definirem un model senzill però efectiu que ens canviarà la manera de parlar amb els nostres clients.
Ponent: Ferran Blanch, professor d’Esade Business School.


Dimarts 6 d’octubre

11.30 h
El procés successori: perquè costa tant deixar la feina?
Resum: Al llarg de la conferència es donaran les claus per a la transmissió dels negocis familiars i es tractarà del lideratge durant el procés de canvi, el rol de l’equip en el procés de successió i com desvincular-se del negoci sense problemes.
Ponent: Iolanda Guiu, Partner en Barton Consultants, directora de Garantcom, Grup Barton.

17.00 h
Fem un canvi de mentalitat? De l’orientació de producte a l’orientació de mercat.
Resum: El pastisser està acostumat, com la majoria d’empresaris, a pensar més en el producte que en el client i la seva necessitat. Durant la conferència es parlarà de com fer aquest canvi de mentalitat, pensant més en el mercat per tal de fer dels nostres negocis, propostes molt més  sostenibles i duradores en el temps.
Ponent: Paco Gil, director del Museu de la Xocolata.


Dimecres, 7 d’octubre

11.30 h
Per què  la gent ja no compra el seu pastís el diumenge (ni el dilluns, ni el dimarts…).
Resum: Es donaran les claus per entendre la nova realitat i macro tendències. La resposta a aquesta nova realitat serà en clau de màrqueting.
Ponent: Ignasi Guitart, professor d’Esade Business School.

17.00 h
Redefinició del model de negoci com a estratègia de creixement.
Resum: En aquesta ponència es revisarà la definició del model de negoci i les àrees clau per definir el model de negoci actual i es posaran exemples d’evolució de models de negoci.
Ponent: Rafel Ferrer, professor d’Esade Business School.

 

octubre 2nd, 2015 per